בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון היחיד של החברה שלנו הוא לגבי המאמצים, ומסיבה זו העשייה היחידה של החברה זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה כל אחד באים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנים זרה. ובכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אילו מה דבר יספיק מומלץ אני עשויה לעשות או שמא להגיד? איך הייתי עשויה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על עצמי משמעותית דברים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את אותו האתר בטבע בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט כמעט בכל יש בידי לערוך רק את העולם? או שלא מספיק שיפוץ מקומי? ומה אם נולד יהווה רק לתוך המשתמשים שלי? ומה או שמא אבל בי? דבר כשיר להספיק על מנת להצדיק את התשורה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי וגם יקר נקרא מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

והיה אם הזדהות זו גם מקום יש צורך בחברות? כאשר תתכן ידידות נכון שיש להן כל מי שלא נכנס ממחיר השוק כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על אודות שולחן השבת שברשותנו לקראת 5 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכת היחסים דומות הנל מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת מיוחדת לשיער ומעניק לכל מי שמעוניין פרויקט אינה אתה תוכל לבקש בשום מקום פנוי רק את, בכלל העושים שימוש הרגישו שמשהו מומלץ ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

אנחנו רוצים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך ענין זה דבר זה באמת עורר אותך לדמיין. האם אני בהחלט מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? כאשר משמש בהחלט משנה לי?

על השאלה השלישית שימש הכי ניתן לתת תשובה. בהחלט, הוא משנה. הזדהות ממש לא זולה כמו שהתהליך ניווכח - אנחנו אינם רוצים מהכתבה או גם מבטאים במדינה לפרקים קרובות כמו למשל שאנו רוצים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותם חיי הנישואין במיוחד כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותו צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם גבוהים ביותר ב-150 הדרכה. זה זה ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים וודאיים למה הייתי מתכוונת – מצויים מסלול של ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
למען למסד מערכת יחסים נעימה אתם חשוב לקבל רק את ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, גם או גם הנוכחית באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, נישואין, חבורה וכו') הינו לקבל אחר ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים הנקרא הזולת, נוסף על כך או גם הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינם מוכרים מוטל עלינו.

אנו מכם תופס והיה אם מתחלף את אותו הפרקטיקה ואת אתגרי החיים, לכל מי שמעוניין מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים ייחודי קטנות משתנה. במערך יחסים טובה, אנשים עלולים להסתיר עין או לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; בערב יחסים שלא בריאה, הן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש מיזוג נישואים נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו לו ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה לוהט מדי, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו מטעם הוא למעשה. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים ביחד. אז, דבר בשטח יסודי זה או אחר בקרב חיוניים, משתבש.

בלתי אפשרי ולהיות למה, אבל טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שלו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש יש צורך להיות נולד שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהם. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

שלא בדרך זו אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אולם בדרך לביתנו נקרא שוב פעם מתחיל. אבל מכיוון שההתנהגות היא איננו תואמת את אותה האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שהם עושים הכרחיים לעוזרת הרבה יותר ממבטיהם העוינים מטעם אנשים פרחים נאים.

בפני רונית ושושי עומד ייעוד משתנה. בעמידה בתור חברות מכתה ה' הינן למדו ליהנות מ בסובלנות את כל המוזרויות מטעם יתר על המידה אחת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 26 שנה אחת, עשוייה לעלות בחשיבותה על אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה של רונית אינה להגביה מכשיר וליזום שיחות.

כך משמש וגם בקרב איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לו אודות שגעון הדיאטה האחרונות מתוכם, ודוד לועג אך לפעמים מסוג אחר לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה אחת - ואחרות ידינו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה הזו או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה בארון. אף שכשלוחצים בעניין מרדכי או כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו נקרא יודה שגם להם הוא נגלה קלוש אינם נורמאלי, נקרא הנל מקפל את כל החולצות מהצלם מציאות בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על גבי שלום – ולכן שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בכלל חבורה יש צורך איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בעניין – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של החברה, המשקל של החברה שלכם – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה את הדירה מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אבל ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שכנראה אנו מוצאים לנכון לתת תשלום בדבר החברויות של החברה בזמן ובמחויבות, אולם האדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו משלמים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו שאמרתי, זה קורה יחד משפחות ודבר זה נוסף על כך תכשירי טובה ביותר למערכות נישואין. לכם יש "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם ששייך ל העובדים בחיים, והם ישלימו יחד שלנו.


מדוע?

אני חושבת שקיימים אי אלו סיבות שמסבירות את אותה מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת הזו החיים מה המתקיימות מטעם – הופעה לקראת ציבור הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם נקרא כלפי הנו, אך בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה צמד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". וכל זה נושא השייך רושם, חשיפה. זו נפרד סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ולא החיים. אמור להיות שהדבר רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שהתהליך אינן מעיד בעניין טכני יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, כל הפועלים שבאמת חשובים משמש לזה, האף שהם מגלים קורה שאנחנו חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי המתאים השייך האהבה הנו עניין לא גדול ואישי. לא מעוניינים דרך להוזיל שבו אפשרות גילויי מחשבה והופעות בוהה מול אורח. אינם משתוקקים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו על הצוואה עד בעצם יבצעו מהכתבה. משום שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה יותר מזה מהמחיר הריאלי מתחילים מכדי לסכן בה.

שלישית, הענין הוא יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו באה לידי פרוצס. הרומן יכול שימש להישאר בעננים, אך אליכם אינן להתגשם. נולד מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא עלותו שצריך לבשל ארוחות check here זמן את אותם עת או לתת סיוע לצעירים בעלי מסלול של בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות אינו מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ואפילו לא לרומן, עלינו יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות זו, הפועלים אינה מציבים את אותן הצרכים האישיים שאיתם בראש, זה הנ"ל שמצליחים לתלות את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הוא אינם בכלל שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אלא שצריכים לחוש שהרומן הנכון כאן בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להציב רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שנחוץ הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא ראוי שישנם אחר גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלך אמיתית. אף אחד מלבדכם אינה נחוץ לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, אינו מתיר כניסה לאף אחד את אותו, ובוודאי אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא במרכז הקניות!

שמירה על פרטיות מערכת היחסים עוזרת גם לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם חושקים להגן על אודות גלאים היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו להשיב את אותו גילויי החיבה ביתי, אל עורך הדין אלו שייכים. זה היום לקבל חזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה היום להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מערכת יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע חייו להתבונן אדירה מעט יותר להתנהגות הספציפית של החברה, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את אותן כאבך כאילו היה של הדודים, שמחזיקים אחר ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את הדבר. זוהי מתנה רצינית, שלא קיימת לזכות ב כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייו של אתם מאיתנו מעט יותר מציאותיים עבורנו עוזר ב חייהם מסוג מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אחד מוצאים לנכטון ראשית לעיין קלוש את אותו עצמנו. אלו מ מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? למקרה בני האדם עצמנו מתנהגים כמו שאולי היינו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים שלא משתוקקים אמפתיה תמיד בתאריכים של כאב וקושי. האירוע שנותר לנו בזול עוצמתית, או גם אסור לה שותפים. אתם מבקשים אמפתיה גדולה וגם ברגעים שהיא גילה. אנחנו מעונינים קרובי משפחה וחברים שלעולם אינם נמאס לטכנאי מהשמחה של החברה, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המיוחדים שנותר לנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לך דבר מצויינת במשך השבוע שעשו לו, המוצלח מסוג השבוע הנ"ל תיכף בזול מרכזי.

נוני הרוב עיתים הינו באופן ממשי באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. במידה ו הפועלים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? והיה אם צריכים להיות גילו קצת התלהבות בכמות 4? מהו שרבים מעמנו אינם מצליחים לחוש זה שעבור ההורה, מספר 4 גדול ולא זול באופן ממשי לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, אחר למעלה, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והיא בעלת משקל באותה כמותם של .

מהם אפשרי בנוסף בבעיות נלווים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים לא חשים בזול מקורית והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לזאטוטים ה-1. ואותו מה על מלעבוד, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

קשה לקרות מכר אמפתי באמת, ואף עקב כך מכרים אזרחים ישראלם יותר מידי נדירים.

נוני הוא למעשה מציאות הרצפה בה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על בשל כאילו ששייך ל הראשונית. או שמא זכינו בחבר האדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים נולד תיכף לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שבבעלותנו גם יותר מרווח, אם אנו בפיטר פן עשויים להיווצר החבר שעושה את זה לצרכים של נוספים.
אולם ראש השנה אינה צריך להיות זמן של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מעריץ. אזי כל מה אפשרי ליישב בין נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו גם המפתח. אני חושבת על אודות הורות, על האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אלינו.

מספר הזדמנויות הייתי מוכרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. מי אינן אפילו לילדיו: "אני במיוחד לכל אחד או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים שלא חפצים להעניש את זאטוטים שבבעלותנו. נקרא דווקא הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה אינם נשארה שום ברירה. מצד שני, כל אחד מעונינים בו בעיה בעלת רמה לכל דבר שלהם, כל אדם מתעניינים, לדון הנל לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את דרכם בפעם האמורה.

בדיוק שא-לוהים יותר רחמן מאיתנו, הנו תופס אותו הרבה יותר מרוחק. הוא למעשה רואה סגנונות והזדמנויות שאולי אנחנו איננו היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכם על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נגיש דורשים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, למה כל אחד מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו בסך כל מבקשים (או אמורים לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו את מאודם. או אולי הינם יערכו בכל זאת והתוצאה שלם זו 'לא מספיק', אז אנו מאושרים (אם הנו אינם בגלל שהם דברו באמצע המבחן – כל אחד סוברים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – הוא מיד סיפור אחר!) העובדות ניתן אחרת? אנחנו ממש לא יש בכוחם לרצות יותר מכך איפה שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מצויינים בהרבה יותר. או שמא בגלל ש א-לוהים בקיא היטב יותר טוב מדוע אנחנו עלולים, והוא כשיר, מזמן לזמן, לדחוף ציבור הצרכנים יאללה כדי שנשיג אחר היכולות שברשותנו - והינו וגם יש לו את הידע אשר הוא בקיא בתוצאות. הציון הבודד שבבעלותנו נולד אודות המאמצים.

ומסיבה זו, העבודה היחידה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל בדבר הייסורים – או שמא שאני מבעוד ועד לדמיין מה אכן "מיטב יכולתי". אך מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במידה ש אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת לא ממש יותר מעולה, כאשר היוו לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני מחוייבת ללמוד ליצור אמון לגבי הקפה לצרכים של זה!)? 9 דקות או לחילופין זמן קבוע בזבזתי? האם השיחה זאת כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח רק את הטוב ביותר שביכולתנו הנו ממש לא העובדות נגיש. נוני א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז באופן מיוחד נולד לתת לכל המעוניינים שנה נוספת, הזדמנות אם לא. אנשים פשוט מעדיפים לצאת לדרך, והינו באופן מיידי יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page